Docència

Foto de les vuit becades per la Fundació Corachan

L’estudiant d’Infermeria Anna Roma rep una beca de la Fundació Corachan

La Fundació Corachan va celebrar dilluns passat la novena edició del lliurament de beques per a postgraduats en el grau d'Infermeria de les escoles de Barcelona en un acte a l'auditori de la Clínica Corachan. El programa de beques ha premiat vuit alumnes de la promoció 2018-2022 que han destacat pels seus mèrits acadèmics. Entre les becades figuren l’estudiant d’Infermeria del Campus Vic de la UVic-UCC Anna Roma i l’estudiant d’UManresa Esteffany Galarza.

La beca, valorada en 4.000 euros, vol contribuir a finançar els estudis de postgrau o màster  de les guardonades en alguna de les àrees de les ciències de la salut. Durant l’acte, la patrona de la Fundació Corachan, Arantxa Moll, va felicitar les alumnes becades i va manifestar que “la formació és una preocupació constant de Fundació Corachan i amb iniciatives com aquesta estem convençuts que contribuïm al desenvolupament econòmic i social del nostre entorn, alhora que oferim oportunitats i aportem progrés i benestar”.

L'acte va comptar amb la ponència de Montserrat Gea, directora general de Professionals de la Salut del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, que va impartir una conferència en què va destacar els valors i el codi ètic que guien la professió d'infermera i va exposar els principals reptes i polítiques del sistema de salut, com ara la implantació de les especialitats infermeres i la infermera de pràctica avançada.