Concert Orquestra Inclusiva, juny 21

L’Orquestra Inclusiva de la UVic clou la temporada més difícil amb un concert esplèndid

22.06.2021

Amb el Claustre de Casa Convalescència amb el màxim de la capacitat permesa, l’Orquestra Inclusiva de la UVic va cloure la temporada 20-21 amb el seu concert de final de curs, un dels plats forts de la programació de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu. En començar l’acte, el rector de la Universitat, Josep Eladi Baños, va agrair a l’orquestra la tasca que porten a terme i va mostrar satisfacció pel fet que la UVic tingui un projecte tan singular.

De la seva banda el director de l’orquestra, Lluís Solé, es va mostrar satisfet ja que, malgrat les dificultats imposades per la pandèmia, l’orquestra ha pogut mantenir la seva activitat fins a confegir el programa del concert. També va reivindicar que fer música instrumental no és quelcom exclusiu de ningú i que pot estar a l’abast de tothom.

El concert es va confegir al voltant de cinc peces, començant per Amparito Roca, de Jaume Teixidor Dalmau, seguida per l’Adagietto de la 7 Simfonia de Beethoven i la Passarella dell’Adio de Nino Rota (banda sonora d’Otto e Mezzo, de Fellini). Acte seguit van interpretar What Power Art Thow, de l’òpera King Arthur de Purcell, i Video killed the Radio Star, de The Buggles, sobre un tema de Bruce Wooley. Va cloure el concert amb  la interpretació de la Marxa Radetzki de Johann Strauss.