Orquestra Inclusiva UVic

L'Orquestra Inclusiva de la UVic fa un concert a l’Escola Estel

L'Orquestra Inclusiva de la UVic va oferir un concert de final de curs a tot l’alumnat de l’Escola Estel de Vic i a les seves famílies el divendres 17 de juny. Es van interpretar 9 peces dividides en dues parts de concert, i es va aprofitar la mitja part per repartir els diplomes als alumnes. Va ser un concert molt emotiu i adequat, ja que dos dels membres de l’orquestra havien estudiat a l’Escola Estel. Al final del concert, van parlar el director de l’Orquestra Inclusiva, Lluís Solé i el membre de l’AMPA Josep Casanovas.

Educació social i inclusiva

El Centre d’Educació Especial Proveïdor de Serveis i Recursos l’Estel és una escola d’educació especial concertada que ofereix suport individualitzat a infants i joves dels 3 als 21 anys, amb l’objectiu de promoure resultats personals que afavoreixin la presència, la participació, l’aprenentatge i l’èxit en els entorns habituals de les persones. També és un centre proveïdor de serveis i recursos per a l’educació inclusiva.