Recerca

Maica Bernal a l'IEC

Maica Bernal i Antoni Tort a l'homenatge a Joan Triadú a l'IEC

22.09.2021

En el decurs del darrer plenari de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), el passat 15 de setembre, es va celebrar un l'homenatge a Joan Triadú i Font, coincidint amb l'any del centenari del naixement d'aquest escriptor, crític literari i pedagog. La professora emèrita de la UVic Maica Bernal i el director de l'Escola de Doctorat, Antoni Tort, hi van participar amb dues intervencions. En el cas de Bernal, va parlar de l'educació literària d'infants i joves a través de rememorar el diàleg entre Joan Triadú i el també escriptor i poeta Carles Riba. Per la seva part, Antoni Tort va abordar el tema "Joan Triadú o la pedagogia vertebradora". A l'acte hi van assistir els membres numeraris de l'IEC, tot que per via telemàtica també va estar obert al públic. L'homenatge va comptar amb el suport i la presència de la família Triadú.