Malu Calle

Malu Calle, nova degana de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries

23.06.2022

El Patronat de la FUBalmes, a proposta del rector, va donar llum verda aquest dimecres al nomenament de Malu Calle com a nova degana de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) de la UVic-UCC. Calle assumirà el càrrec a partir del pròxim 1 de setembre, coincidint amb l’inici de curs, i prendrà el relleu a Sergi Grau, que deixa el deganat després de cinc anys al capdavant de la facultat.

Malu Calle Rosingana és doctora en Matemàtiques i treballa a la UVic des de l’any 1990. És directora del Departament de Biociències de la FCTE i coordinadora del grup de recerca en Bioinformàtica i Estadística Mèdica. La seva recerca està centrada en el desenvolupament de nous mètodes per a l'anàlisi de dades genètiques i del microbioma, i en el disseny de models de predicció de l’aparició i l’evolució de malalties. El 2016 va ser la primera catedràtica de la institució.