Recerca

Avatar del congrés

Mariona Casas i Jordina Coromina, investigadores del GRELL, presenten dues ponències sobre escriptura en un congrés a Madrid

01.12.2020

Les professores Mariona Casas i Jordina Coromina han estat aquest novembre al II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Avanzando en las Àreas de Conocimiento, on han presentat dues ponències sobre escriptura en el marc del simposi "Escritura académica en la universidad: Comunicación, aprendizaje e identidad", coordinat per Xavier Fontich, de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El congrés es va dur a terme de l'11 al 13 de novembre, en línia, i s'organitzava a partir d'un avatar que representava a cada participant, i que era qui accedia als diferents espais de les ponències, les comunicacions, els pòsters i les conferències plenàries. La comunicació efectiva de les ponències era combinada: es reproduïa en línia o streaming el treball gravat prèviament, i les preguntes i la discussió final es feien pel xat.

La professora Mariona Casas (FETCH) va presentar la ponència "Escritura e identidad docente en el grado de Magisterio: escribir para comunicar, escribir para aprender", i la professora Jordina Coromina (FEC-FETCH) la ponència intitulada "La escritura en situación académica: Los géneros de aprendizaje en el contexto de enseñanza de la noticia en el grado de periodismo". Totes dues professores pertanyen al grup de recerca en Educació, Llenguatge i Literatura (GRELL).

Aquestes jornades han constituït la segona edició del congrés, que ha estat organitzat pel Grupo de Investigación SEJ-473, de la Universitat d’Almería, l’empresa de consultoria, investigació i formació permanent Cinfoper i la Societat Científica of Research and Training in Health Sciences, Psychology and Education.