apunt vell

Medalla per a Ramon Cotrina, insígnies als jubilats i premis als millors expedients en l’acte d’inauguració del curs 2016-2017

03.11.2016

Coincidint amb l’acte d’inauguració del curs acadèmics 2016-2017, el rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, va lliurar la medalla institucional a Ramon Cotrina. Amb aquest gest, la Universitat va voler reconèixer, l'any del seu 20è aniversari, la participació del sociòleg, poeta i traductor de Sant Joan de les Abadesses en els inicis de l’Escola Universitària de Mestres Balmes el 1977, així com de l’editorial EUMO, de la qual va ser el primer director tècnic.

En el transcurs de l’acte també es va fer entrega de les insígnies de la Universitat als membres del PDI i del PAS que es van jubilar el curs passat: Carme Sanmartí, Elisabet Ylla, Eusebi Coromina, Julia Laso, Manuel Llanas, Montserrat Rizo, Ramon Pinyol i Ramon Sitjà.

A més, es van lliurar els Premis Extraordinaris i els diplomes als Millors Expedients Acadèmics de cada titulació, tant de grau com de màster. A diferència d'anys anteriors, aquest cop el Consell de Govern de la UVic-UCC va decidir fer una distinció entre els premis extraordinaris, per als estudiants amb el millor expedient i una nota mitjana superior al 8'5, i els diplomes, per als millors estudiants de la promoció però amb una nota inferior a aquesta. Podeu consultar la llista de premiats en aquest enllaç.

Aquest any, la lliçó inaugural del curs acadèmic la va impartir el doctor i professor de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Raimon Milà. La seva ponència duia per títol “Obesitat infantil i malaltia crònica en l’adult: una perspectiva econòmica, sanitària i social del segle XXI”. L’acte de divendres també va incloure la projecció de la videomemòria del curs 2015-2016, que va introduir la secretària general, Maria Àngels Crusellas, i de la qual es va lliurar un exemplar de la versió en paper a tots els assistents. També va tenir lloc una interpretació musical a càrrec del duet de trombons format per Arnau de Paz i Jordi Riera.

Galeria de fotografies de l'acte d'inauguració de curs