Go International 2021
Go International

Més de 200 persones participen a la jornada de mobilitat Go International

02.12.2021

Més de 200 persones entre estudiants, PDI i PAS, han participat aquest matí a la jornada Go International, celebrada paral·lelament a les recepcions dels edificis Miramarges i Torre dels Frares. L'activitat l'han organtizat des de l’Àrea de Relacions Internacionals, amb la col·laboració del Servei de Carreres Professionals, les unitats d’internacionalització de les facultats i l’Escola d’Idiomes, amb la voluntat d'oferir informació personalitzada sobre els programes de mobilitat internacional.

A més, els estudiants que s'han interessat per aquesta tipologia de programes i han contestat un qüestionari mitjançant un codi QR han pogut participar en el sorteig de 2 vals per valor de 50 euros. Demà se celebrarà el sorteig i es donaran a conèixer les persones guanyadores a l’Instagram @uvic_campusinternacional.

D’altra banda, la unitat d’internacionalització de la Facultat de Ciències i Tecnologia, ha celebrat un International Breakfast. L’activitat ha tingut lloc a les 10.30 h a l’aula TS113 i ha consistit en una taula rodona, amb esmorzar inclòs, en què han participat estudiants d’intercanvi i alumnes de la UVic que ja han fet una mobilitat i que han compartit la seva experiència, a més de respondre preguntes.

L’objectiu de la jornada era promoure els programes de mobilitat i intercanvi internacional a tota la comunitat universitària. Per una banda, els estudiants han resolt dubtes per tal de decidir-se a afegir una experiència internacional al seu currículum. Per l’altra, PDI i PAS han tingut l’oportunitat d’informar-se sobre mobilitats per fer docència en universitats estrangeres o per realitzar activitats formatives.