Moment d'un taller de secundària

Més de 2.100 estudiants van fer tallers a la UVic el curs passat

15.09.2022

Les instal·lacions de la UVic van acollir el curs passat la programació de tallers per a l'alumnat de secundària. En total, es van fer 247 tallers, en els quals van participar més de 2.100 estudiants de 41 instituts de Catalunya. Aquestes activitats els permeten conèixer millor la Universitat i fer un tastet de diferents disciplines que s’hi imparteixen.

A través dels tallers, que es gestionen entre les diferents facultats i l’Àrea de Màrqueting, estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior van aprofundir en temes tan diversos com: la bioinformàtica, la realitat augmentada, la televisió, les xarxes socials, els primers auxilis, la fisioteràpia i l’esport, la professió de mestre, les experiències artístiques o la dissecció virtual del cos humà, entre molts altres.

En aquest nou curs que es comença, s’afegiran nous tallers a la programació per a estudiants interessats en el grau en Nutrició Humana i Dietètica i el grau en Enginyeria de l’Automoció.