Microteatre sorpresa només per la comunitat de la UVic a l’Atlàntida

13.05.2021

El proper dimecres 19 de maig, a les 7 de la tarda, el Teatre Atlàntida acull l’Escena Singular, una iniciativa innovadora de microteatre que permet a l’espectador descobrir nous racons de l’Atlàntida a partir de petites propostes artístiques que són sorpresa fins que comença la funció. L’espectacle consisteix en dues o tres peces teatrals que tenen lloc fora de la ubicació habitual. Circ, dansa o música entre bastidors o al vestíbul són algunes de les propostes possibles, que l’únic que asseguren és que el públic no seurà a la platea. La proximitat de les actuacions, la descoberta de nous espais i l’efecte sorpresa són els principals al·licients amb què compta aquesta activitat oberta només a persones de la comunitat universitària de la UVic.

L’Escenari Singular forma part de la plataforma cultural de la UVic i té una durada d’una hora i mitja. Les inscripcions són gratuïtes i l’aforament està limitat a cinquanta persones, raó per la qual l’assignació de les entrades anirà seguint l’ordre de les peticions, amb prioritat per les persones que no hagin participat mai en aquesta experiència. Per formalitzar la inscripció s’ha d’omplir el següent formulari del web de l’Atlàntida.