Docència

Míriam Torres i Cristina Vaqué

Míriam Torres i Cristina Vaqué, a les III Jornades de Professorat dels Graus en Nutrició Humana i Dietètica

El 10 i 11 de novembre van tenir lloc les III Jornades de Professorat dels Graus en Nutrició Humana i Dietètica, a la Universitat de Valladolid. Les professores Míriam Torres Moreno i Cristina Vaqué Crusellas hi van presentar dues comunicacions, una sobre “El pòdcast en el procés d’ensenyament-aprenentatge universitari”, i una sobre “L’aprenentatge servei com a metodologia per fomentar l’educació alimentària en col·lectius vulnerables”.

Ambdues comunicacions exposaven els resultats satisfactoris sobre l’impacte acadèmic i social de les activitats desenvolupades a diverses assignatures del grau, en les quals participen altres docents de la titulació, com la professora Anna Vila-Martí i Joy Ngo-de la Cruz. Pel que fa a la primera comunicació, es tracta d’una activitat transdisciplinària amb la participació d’estudiants i docents de la Facultat d’Empresa i Comunicació i la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, a més dels de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar. Mentre que la segona, es tracta d’una col·laboració amb l’Escola de Persones Adultes Montseny, que reforça les aliances de la UVic-UCC amb les institucions socials de l’entorn proper.

Aquestes jornades, les promou la Conferència de Degans i Deganes dels Graus en Nutrició Humana i Dietètica de les universitats espanyoles i enguany han recuperat la presencialitat després del període de la irrupció de la covid-19. Van ser unes jornades participatives i d’interès acadèmic, a partir de diverses conferències magistrals, presentació de pòsters i taules rodones amb ponents d’universitats d’arreu de l’Estat.