Recerca

Foto dels guanyadors i dels finalistes del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts"

Nahuel Faedo participa en la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”

23.06.2022

La cinquena edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” ja té guanyadora: Anna Sánchez, de la UAB. El segon premi ha sigut per a la candidata Anna Alfocea, de la UB, i el tercer, premi del públic, se l'ha endut Anna Cristina Reguera, de la UIC.

Aquest dimecres, 22 de juny, a la tarda va tenir lloc la fase final del concurs, en un acte obert que es va desenvolupar al Movistar Centre Barcelona i que es va poder seguir també per streaming. Com a finalista de la UVic-UCC, hi va participar Nahuel Ivan Faedo, guanyador del concurs “La teva tesi en 4 minuts”, que es va fer a la UVic-UCC el 13 de maig passat. A la final d’ahir, tot i no resultar guanyador, Faedo va fer una molt bona exposició i la Universitat li agraeix la seva representació al certamen català. La UVic-UCC també agraeix la implicació de tots els doctorands i les doctorandes que van participar en la seva final, dels seus directors de tesi i dels coordinadors de programes de doctorat.

En representació de la UVic-UCC, a la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, van assistir-hi Jordi de San Eugenio, adjunt al Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement; Montse Corrius, directora de la tesi, i les tècniques de l’Oficina de Doctorat.

El concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” té per objectiu plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, utilitzant un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general. Aquest concurs està organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació, juntament amb dotze universitats catalanes, i té el suport de la Generalitat de Catalunya.