Docència

Natàlia Martín

Natàlia Martín rep una beca de 4.000 euros de la Fundación Corachán per continuar estudiant

23.07.2020

La fins fa poc estudiant d’Infermeria a la UVic Natàlia Martín ha rebut una beca de 4.000 euros de la Fundación Corachán per continuar els seus estudis. És la setena vegada que la fundació premia les estudiants d’infermeria amb millor expedient acadèmic de les universitats de la província de Barcelona.

L’objectiu d’aquestes beques és ajudar estudiants que han acabat el grau d’infermeria a continuar-se formant, sigui fent un postgrau o un màster del camp de les Ciències de la Salut. La patrona de la Fundació, Arantxa Moll, durant la cerimònia de lliurament que enguany es va fer online, va felicitar les alumnes becades i va posar en valor el seu destacat compromís durant el període de formació acadèmica. Per a Natàlia Martín, “aquest premi significa poder continuar la meva formació dins de l’àmbit de la infermeria i una oportunitat per especialitzar-me en una atenció personalitzada per als futurs pacients als quals tractaré”. Amb els diners de la beca cursarà el màster Malalt crític i emergències de la Universitat de Barcelona.