Internacional

Formació Study Abroad

Nou programa a mida per a la universitat Pôle Léonard de Vinci

Internacional

Un grup de 15 estudiants de la Pôle Universitaire Léonard de Vinci han participat durant aquesta setmana en un programa a mida organitzat per la Facultat d’Empresa i Comunicació, juntament amb la Unitat de Programes Internacionals de la UVic. El curs, amb el títol Boost your career: from skills to action, ofereix als estudiants les eines necessàries per poder desenvolupar les habilitats, els valors i els objectius personals, i així abordar amb èxit la seva entrada en el món laboral.

Aquesta primera edició del programa, que s’ha dut a terme entre els dies 14 al 16 de juny, ha combinat sessions teòriques i pràctiques. Així mateix, els estudiants han pogut visitar l’agència de desenvolupament de formació professional Barcelona Activa.

Aquest programa ha esdevingut fruit de la relació ja establerta entre la Universitat francesa i la UVic-UCC en el marc del programa Study Abroad in Engineering que s’imparteix a la FCTE, consolidant així el vincle amb la nostra institució.