Cartell del cicle

Nova edició del Cicle d’Activitats d’Orientació Professional del Servei de Carreres Professionals

La Unitat d’Orientació Laboral del Servei de Carreres Professionals de la UVic posa en marxa, com cada any, el Cicle d’Activitats d’Orientació Professional, dirigit a estudiants de 3r i 4t curs de grau, a estudiants de màster i postgrau, a doctorands i a alumni.

L’objectiu d’aquest cicle és, d’una banda, facilitar la incorporació al món laboral a aquells alumnes que actualment estan estudiant, i de l’altra, millorar l'ocupabilitat dels que ja són dins del mercat laboral. El programa consta de sis sessions, en les quals es treballaran aspectes clau i eines a tenir en compte en la cerca de feina i els processos de selecció.

Les sessions són gratuïtes, en format online, i s’iniciaran el 23 de febrer de 2022 amb “Autoconeixement. Descobreix les teves competències!”. En les sessions següents, es tractaran les temàtiques del currículum i la carta de presentació, o la marca personal, entre d’altres. A més, en el marc de la Jornada de Portes Obertes de la UVic, es realitzarà una de les sessions del cicle, en format presencial, sobre com comunicar i elaborar un discurs convincent.

Per a més informació i accedir a les inscripcions, cal clicar aquí.