Premis de Recerca Guilleries 2021

Nova edició dels Premis de recerca de les Guilleries

13.07.2021

a càtedra interuniversitària de l’Aigua, Natura i benestar que impulsen l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm, la UVic-UCC i la Universitat de Girona ha presentat les bases per la nova convocatòria dels Premis de Recerca de les Guilleries, que se celebra enguany.

Aquests premis, que compten amb el suport del Consorci de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, tenen com a objectiu promoure la recerca sobre el patrimoni de les Guilleries en tres línies de treball diferents: Aigua, territori i biodiversitat. Els guanyadors rebran una dotació de 5.000 € per dur a terme el projecte de recerca. El termini de recepció dels treballs és el dia 15 d’octubre de 2021.

El jurat està integrat pels dos directors de la Càtedra i per un representant de cadascuna de les institucions que en donen suport. El veredicte serà inapel·lable i es farà públic el dia 15 de novembre com a data límit per mitjà de la web de la Càtedra de l’Aigua, Natura i Benestar.

Consulteu les bases sobre els Premis Guilleries 2021.