Sessions d'orientació

Noves sessions d'orientació universitària obertes de la UVic

18.02.2021

Per tal de començar a resoldre els dubtes i inquietuds dels futurs estudiants de la UVic, l’Àrea de Màrqueting ha programat per a la setmana vinent quatre sessions obertes d’orientació universitària.

El divendres 26 de febrer tindrà lloc una nova sessió d’orientació universitària de caràcter general, dirigida als futurs estudiants que tinguin interès en alguna de les titulacions de la UVic. Aquesta sessió ja serà la tercera que es du a terme per a aquest col·lectiu i, tenint en compte la bona acollida que van tenir les edicions anteriors, se’n continuaran oferint des d’ara i fins al mes de maig. Per aquest mateix dia també hi ha prevista una xerrada informativa en francès per a tots aquells estudiants del país veí interessats en la UVic, a la qual ja hi ha més de 70 inscrits.

Per altra banda, per al dijous 25 s’han organitzat dues xerrades específiques, una pel grau en Medicina i l’altra per donar a conèixer el Campus Professional de la UVic, amb tota l’oferta de cicles formatius de grau superior. Aquestes xerrades s’afegeixen a les que s’organitzen cada dos mesos per a familiars, tutors i orientadors. La propera tindrà lloc el 25 de març.

En aquests moments l’Àrea de Màrqueting es troba immersa en la preparació de les Jornades de Portes Obertes Virtuals, previstes de cara el mes de març, i treballa per ser present a diferents fires d’ensenyament virtual. A més a més, cada setmana fa una desena de sessions informatives en centres de secundària amb l’objectiu d’oferir una orientació completa al futur alumnat.