Docència

Sessió informativa sobre màsters de la UVic

Noves sessions informatives en linia sobre màsters i postgraus

15.04.2021

Des del mes de febrer s’estan organitzant sessions informatives virtuals dels màsters universitaris, màsters propis i postgraus de la UVic. Es tracta d’un nou format en el qual participen la coordinació del programa i estudiants actuals que expliquen la seva experiència, i en el cas dels màsters universitaris, també personal de l’Àrea de Gestió Acadèmica. Fins ara s'han fet una desena de sessions i les properes programades per a l’abril són sobre el màster universitari en Psicologia General Sanitària, el màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) i l’específica d’accés internacional del màster universitari en Educació Inclusiva, Democràcia i Aprenentatge Cooperatiu.

Moderats per l’Àrea de Màrqueting i Formació Contínua, són espais que permeten donar a conèixer a fons els diferents programes a les persones interessades, ja que s’hi explica amb detall el contingut, el calendari i les sortides professional del màster o postgrau, així com els requisits d’accés, el procés de preinscripció i matrícula i el sistemes de pagament, entre d’altres. A més, es poden fer preguntes i aclarir dubtes en directe.

El format online afavoreix que s’hi puguin connectar persones d’arreu del món i, en aquest sentit, s’han organitzat dues sessions extres del màster universitari en Pedagogia Montessori i el màster universitari en Educació Inclusiva, Democràcia i Aprenentatge Cooperatiu destinades especialment als estudiants estrangers, ja que tenen uns requisits d’admissió diferents de la resta. També relacionat amb la internacionalitat, s’ha creat un nou apartat al web de Preguntes Freqüents sobre l’accés i les opcions de beques per a estudiants estrangers.

Aquestes sessions es combinen amb altres accions online com les classes obertes, els webinars o les entrevistes en directe a través d’Instagram.