Núria Barniol
Mireia Salgot

Núria Barniol i Mireia Salgot prenen el relleu al capdavant de l'AGA i del Campus Professional

14.01.2021

Amb la represa de l’activitat després de l’aturada de Nadal s’han fet efectius els relleus a les direccions de l'Àrea de Gestió Acadèmica (AGA) i del Campus Professional.

Cristina Font, que ha estat dotze anys al capdavant de l'AGA, ha deixat el càrrec, a petició seva, per incorporar-se a l'equip de persones de l'Oficina tècnica del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica (OTVOA). La direcció de l'AGA l'ha assumida Núria Barniol, fins ara directora del Campus Professional de la UVic des dels seus inicis l’any 2013. Per a Barniol, "dirigir l’AGA suposa un canvi important i tot un repte personal i professional" ja que "tot i ser una àrea molt ben estructurada, té una elevada complexitat.  Podríem dir que es 'el cor' per on passen tots i cada un dels estudiants tant d’estudis oficials, com de formació continua, i doctorats propis, federats i altres".

El traspàs es durà a terme progressivament durant tot aquest curs. Les funcions de Cristina Font a l’Oficina tècnica del Vicerectorat seran, entre altres, portar a terme tasques vinculades amb la verificació, el seguiment, la modificació i l'acreditació dels títols oficials dels centres propis, federats i adscrits. També es responsabilitzarà de les normatives referents a la docència i els ensenyaments, i farà el seguiment de les qüestions treballades a la Comissió d'Accés i Afers Estudiantils del Consell Interuniversitari de Catalunya.

Per últim, la direcció del Campus Professional l'assumeix Mireia Salgot, exdirectora de la Biblioteca, que després d'un període d'excedència es reincorpora a la Universitat. Salgot afronta la nova etapa "amb molta il·lusió però també amb respecte, perquè em situo en un escenari de docència totalment diferent d'allò que havia fet fins ara al capdavant del servei de Biblioteca". També es mostra il·lusionada "pels projectes de futur que té per endavant el Campus Professional-Teknós que es troba plenament consolidat".