Recerca

Logo d'ICREA
El programa ICREA Acadèmia vol incentivar la recerca del professorat universitari

Oberta la convocatòria de beques i ajuts de recerca del Programa ICREA Acadèmia

15.09.2022

El Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat té oberta fins al dimarts 27 de setembre de 2022, a les 14 h, una nova convocatòria de beques i ajuts a la recerca mitjançant el Programa ICREA Acadèmia. La finalitat d’aquest programa és incentivar i recompensar l’excel·lència investigadora del personal docent i investigador doctor amb vinculació permanent a les universitats del sistema universitari de Catalunya.

El nombre màxim de candidats i candidates que poden ser reconeguts com a investigador o investigadora ICREA Acadèmia en aquesta convocatòria és de 40 i la dotació econòmica total de cada ICREA és de 40.000 euros anuals, que es fan efectius durant cinc anys. Aquesta aportació econòmica inclou un premi personal de 16.000 euros bruts de lliure disposició, una subvenció de 20.000 euros per a la universitat a la qual pertany la persona investigadora i que s’ha de destinar a projectes de recerca o accions directament relacionades amb la seva activitat de recerca, i un cànon de 4.000 euros per a la universitat com a compensació per la seva participació en la gestió del programa.

Els candidats i les candidates únicament poden presentar la sol·licitud per via telemàtica a través del web d'ICREA