Fòrum Educació i Tecnologia

Oberta la presentació de comunicacions al Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia

08.07.2021

La Investigació i la Innovació en Tecnologia Educativa a l’era digital tindran un punt de trobada del 27 al 29 d'octubre al Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET), que enguany se celebrarà en format híbrid a la Universitat Rovira i Virgili (URV). La trobada pretén ser un espai de rellevància de la recerca i la innovació internacional relacionada amb el món de l'educació i la tecnologia, orientat a la reflexió, el debat i les propostes conjuntes sobre l’impacte com a element transformador de l’educació en un context digital. El FIET està coorganitzat per totes les universitats catalanes, entre les quals la UVic-UCC, i en aquesta edició lidera la coordinació la URV. Marta Marimón, professora de la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes i coordinadora del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI) de la UVic-UCC, serà una de les ponents que participaran en el fòrum.

La participació en el fòrum és oberta a tothom qui vulgui compartir les seves propostes i iniciatives en aquest espai dedicat a la Tecnologia Educativa. En aquest sentit, les comunicacions es poden presentar fins al 30 de juliol a través de la web del FIET2021. Les comunicacions acceptades es publicaran en dos llibres: les més rellevants segons el Comitè Científic a l'Editorial Octaedro (Q1 en el Scholarly Publishers Indicators-CSIC) i la resta al llibre d’actes amb el Servei de publicacions de la URV.

Les 10 línies en què s’estructura el programa treballaran al voltant dels tres eixos següents: el procés educatiu en contextos digitals, els processos d’integració i transferència de la recerca i la innovació en tecnologia educativa i, finalment, la ciutadania digital responsable.