Estudiants que participen en l'Open Mind Programme
Estudiants que participen en l'Open Mind Programme en una classe

Onze estudiants de la FEC participen en l'Open Mind Programme de màrqueting de moda a París

17.11.2022

Del 13 al 18 de novembre, un grup d'onze estudiants de la FEC està participant en l'Open Mind Programme de màrqueting de moda, un programa de mobilitat de curta durada que es desenvolupa a l'escola francesa de creativitat i negocis de moda Mod’Spe de París.  El programa, que s'organitza des de la Unitat d'Internacional de la facultat, s'adreça especialment a alumnat de Màrqueting i Comunicació Empresarial i de Publicitat i Relacions Públiques, tot i que també està obert a alumnes d'altres titulacions del centre.

Al llarg d’una setmana, s'exploren àrees clau del mercat francès de la moda, com ara la gestió intercultural; el mercat francès i els seus consumidors, la importància de l’art en la moda francesa, l’heterogeneïtat de l’escena minorista de París, la història de la moda francesa i les seves grans marques o l’art de vivre francès, a través d’una immersió en l’estil de vida parisenc. El programa també inclou visites a botigues de renom i grans magatzems, com també conferències sobre temes d’actualitat, com ara l’economia circular i els nous models de negoci en el món de la moda i de la moda de luxe.

L'Open Mind Programme de màrqueting de moda proporciona el coneixement del mercat francès, però també un mètode per analitzar els mercats estrangers i una base per al desenvolupament d’una carrera internacional. Tot i que el curs gira entorn a l’estil de vida francès, la llengua de treball del programa és l’anglès.