Òscar camps

Òscar Camps serà investit doctor 'honoris causa' aquest dimecres

L’activista i fundador d’Open Arms, Òscar Camps, serà investit com a doctor honoris causa, a proposta de l’Escola de Doctorat, aquest dimecres, 29 de juny, a les 12 h del migdia a l’Aula Magna. La UVic-UCC vol reconèixer la tasca humanitària que Òscar Camps i Open Arms porten a terme per salvar la vida de centenars de persones  en situació de perill extrem, concedint-li la seva màxima distinció acadèmica.

L’acte serà presidit pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, acompanyat pel tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic i president de la FESS, Josep Arimany, a més de la secretària general, Anna Sabata. També hi serà present, entre altres autoritats, el conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Josep Argimon.

El nou doctor serà apadrinat pel director de l’Escola de Doctorat, Antoni Tort, i la laudatio anirà a càrrec de la directora del Departament de Ciències Socials i Salut Comunitària de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar i coordinadora de formació i recerca de la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols UVic-UCC, Ester Busquets. Una vuitantena de doctors i doctores de la UVic-UCC entraran en comitiva a la sala.

En aquesta ocasió la caplletra que serveix d'imatge gràfica de la investidura és obra de l'artista Jo Milne.