‘Preparats, Llestos, Universitat’

Preparats, Llestos, Universitat reforça la seva relació amb instituts i professorat de secundària

17.11.2022

Aquest mes, el programa d’orientació preuniversitària Preparats, Llestos, Universitat ha començat una sèrie d’accions per reforçar la seva relació amb els instituts i el professorat de secundària de Catalunya. D’una banda, ha iniciat una sèrie de xerrades online per a tots els centres de secundària que les han sol·licitat. Aquestes xerrades parlen de com triar què estudiar, i de com fer més fàcil la selectivitat i la preinscripció.

D’altra banda, s’estan organitzant dues sessions informatives online per a professorat de secundària, una a finals de novembre i una altra a finals de gener. En aquestes sessions, es proporcionarà tota la informació i els recursos necessaris perquè els professors i professores puguin oferir la millor orientació als seus alumnes.

Els professors de secundària són un col·lectiu clau pel que fa a la presa de decisió sobre què estudiar i tenen molta influència en els estudiants de batxillerat i cicles, atès que coneixen molt el seu rendiment acadèmic i els seus interessos. A la web de Preparats, Llestos, Universitat, el professorat també hi trobarà un apartat amb recursos pensat per a ell.