Orquestra

Presentació de l'Orquestra Oberta de Centelles

22.09.2022

El director de l’Orquestra Inclusiva i el professor de Pedagogia Musical de la UVic, Lluís Solé, s’ha posat al capdavant d’un nou projecte musical, l'Orquestra Oberta de Centelles.

Aquest divendres 23 de setembre, a les 19 h, tindrà lloc la presentació de la nova Orquestra al Casal Francesc Macià de Centelles. L’acte inclourà la projecció del documental de llarga durada Visca el dimecres. Una altra cara de la música, sobre l'Orquestra Inclusiva de la UVic. En acabar, la directora del Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències, Laia Solé, iniciarà un debat.

El llargmetratge reflecteix el procés de treball d'una peça, des dels primers assajos fins al concert final. Alterna moments personals d'alguns dels integrants de l'orquestra, amb entrevistes al director, a l'ajudant de direcció, Mercè Carrera, i als músics. La peça escollida és La Passarella dell'Adio, de Nino Rota, que forma part de la banda sonora original de la pel·lícula de Fellini Otto e mezzo.