Trobada de professionals de les biblioteques universitàries a la UVic

Professionals de les biblioteques universitàries catalanes comparteixen experiències a la UVic

04.07.2024

Aquest dimarts 2 de juliol, la Biblioteca de la UVic va rebre un grup de disset professionals de les biblioteques universitàries catalanes en el marc del programa d’intercanvi de coneixement que organitza el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya.

La Biblioteca va poder explicar el seu programa de formació, però també va ser una bona ocasió per conèixer i compartir les experiències i iniciatives de les altres universitats. El debat entorn de la intel·ligència artificial (IA) en la formació, les insígnies digitals com a reconeixement dels cursos/tallers fets i les estratègies de formació de cada universitat van ser alguns dels temes de la jornada.

Les persones visitants van poder conèixer, a més a més, les instal·lacions de la Biblioteca i van acabar la jornada amb una visita a la Biblioteca Pilarin Bayés.

Dins aquest mateix programa d’intercanvi, durant aquest curs les persones de l’equip de la UVic han tingut ocasió de visitar i conèixer altres institucions i serveis, tant de manera virtual com presencial: la Biblioteca de Poblet, el suport a la ciència oberta, el tractament de fons especials i la restauració de documents, entre d’altres.