Sabies que...?

Sabies que falten quinze dies perquè arribi l’estrena de l’espectacle 'PRE LU DI' a l’Atlàntida?

D’aquí a quinze dies justos tindrà lloc l'acte central de commemoració del 25è aniversari de la UVic-UCC i, per tant, el dia 20 de maig al vespre es farà l’estrena de l’espectacle PRE LU DI / UVic-UCC, 25 anys a l'Atlàntida de Vic. Es tracta d’un espectacle poètic, musical i visual, amb grans dosis de sorpresa, que es mantindran fins al darrer minut, i que farà un repàs de què ha estat, és i vol ser la Universitat. Tota la comunitat universitària està convidada a assistir-hi. Les entrades són limitades i per obtenir-les cal connectar-se al web de l’Atlàntida, triar seient i incloure el codi 25UVic-UCC.