Nova portada mon.uvic.cat

S'actualitza la portada de la xarxa Món UVic, que incorpora dades rellevants sobre els blogs de la Universitat

24.03.2021

La xarxa de blogs mon.uvic.cat compta amb una nova portada, que incorpora les dades més rellevants sobre el conjunt de blogs que actualment es publiquen a la UVic i que està en funcionamet des d'aquest mes de març. Aquesta portada compta amb un apartat titulat "Els blogs més dinàmics", on es mostren els sis blogs que han publicat més articles durant els darrers 30 dies. També té un apartat, "La xarxa en xifres", on es troben els comptadors generals de tota la xarxa, amb el nombre total de blogs, editors i articles, i les noves mètriques que s'hi aniran afegint progressivament. També hi ha una altra secció de comptadors segons les categories de blogs (àrees de coneixement, estudis UVic, recerca, institucionals, etc). Finalment s'hi mostra una llista amb els blogs que han tingut més visites l'últim més.

L'objectiu d'aquesta nova pàgina, a més de donar una estètica més dinàmica, moderna i alineada a la imatge corporativa de la UVic, és reconeixer els blogs que treballen els continguts amb més constància, així com visualitzar la feina que duen a terme les editores i editors.