Taula rodona de la FCTE-Enginyeries
Taula rodona de la FCSB
Taula rodona de la FEC
Taules rodones- Refrigeri

Sensacions de ‘retorn a casa’ durant les trobades d’estudiants i titulats amb motiu dels 25 anys de la UVic-UCC

Unes 150 persones, entre professorat, estudiants i titulats, van participar divendres passat en les quatre taules rodones simultànies organitzades per la FETEP, la FSCB, la FEC i la FCTE amb motiu dels 25è aniversari de la UVic-UCC. Van ser quatre trobades informals per recordar el passat, analitzar el present i fer projecció del futur de la Universitat.

Tant estudiants com exestudiants van explicar els diferents camins que els van portar a la UVic, tots ells interessants i alguns, fins i tot, anecdòtics. Però tothom coincidia en el fet que tornar a la UVic era com “tornar a casa” i sentir aquella sensació de retrobament d'alguna cosa important que marca la vida personal i professional.

En les diferents sessions es va parlar de viatges d’estudi, dels treballs en grup, de la proximitat amb el professorat, de l'equilibri entre teoria i pràctica, del català com a signe distintiu, i de les oportunitats que van tenir i van saber aprofitar. Es van recordar vivències i aprenentatges, i es va reflexionar sobre la formació rebuda i sobre els aspectes que caldria millorar, enmig d’un diàleg obert i distès.

Algunes persones van voler fer una visita guiada a la seva facultat abans de començar les taules rodones, i al final de tot hi va haver un únic refrigeri a l’edifici Torre dels Frares.

L’acte va ser organitzat des de les facultats d’Educació Traducció, Esports i Psicologia; de Ciències de la Salut i el Benestar; d’Empresa i Comunicació, i de Ciències, Tecnologia i Enginyeries, amb el suport del col·lectiu UAlumni.