Serveis Biblioteca

Serveis de la Biblioteca durant l’estiu

24.07.2020

La biblioteca farà vacances des del dia 1 fins al 23 d’agost, però fins llavors continua a la disposició de la comunitat universitària. A la pàgina web es pot consultar la informació actualitzada dels serveis durant aquest temps d’estiu.
L’accés a les biblioteques no serà possible fins al mes de setembre, però es poden seguir demanant llibres en préstec i fer devolucions. Els documents que es tinguin actualment en préstec no cal retornar-los fins al 15 de setembre. Per demanar llibres en préstec cal fer una reserva prèvia a través del correu prestec@uvic.cat. El personal bibliotecari segueix estrictes mesures d’higiene i de seguretat tant per preparar les reserves com per fer les devolucions i incorporar de nou els documents a les prestatgeries.

El préstec entre biblioteques del CBUC (PUC) ha quedat suspès fins al mes de setembre, però es poden sol·licitar còpies d’articles de revistes i de capítols de llibres tant de la Biblioteca de la UVic-UCC com d’altres biblioteques a través del Servei d’Obtenció de Documents o del correu bibliosod@uvic.cat.

La Biblioteca Digital no fa vacances. Des de l’U-Cercatot es pot consultar allà on sigueu i a l’hora que vulgueu els recursos electrònics contractats per la UVic-UCC. Degut a la situació actual i al replantejament d’accés a la informació molts editors estan proporcionant accés gratuït als seus continguts o estan ampliant els serveis que oferien fins ara. La informació dels recursos d’accés obert temporalment es va actualitzant, es pot anar consultant per estar al dia.

I abans de marxar de vacances ompliu la maleta de lectures per a l’estiu amb les novetats de Sant Jordi 2020, amb llibres de viatges d’excursions, amb poesia, amb revistes (Descobrir Catalunya, National Geographic, Viajes, Cuerpomente, Integral, SpeakUp i moltes d’altres) que us podeu endur a casa o amb pel·lícules en versió original.

Gaudiu de les infinites possibilitats que ens ofereix la lectura! Bon estiu!