Estudiants del Pôle Universitaire Léonard de Vinci de París

S’inicia un nou programa d’Study Abroad in Engineering amb estudiants provinents de la Pôle Universitaire Léonard de Vinci (París)

16.09.2021

Onze estudiants del Pôle Universitaire Léonard de Vinci de París inauguren la primera edició del programa Study Abroad in Engineering, dissenyat des de la Facultat de Ciències i Tecnologia i la Unitat de Programes Internacionals, per a estudiants internacionals de l’àmbit de l’enginyeria. Els participants cursaran durant el primer semestre un total de cinc cursos enfocats principalment a programació, anàlisis de dades numèriques, entre d’altres.

La setmana passada aquests estudiants ja van participar en les activitats organitzades per l’Àrea de Relacions Internacionals amb l’objectiu de conèixer la Universitat i tots els serveis que la UVic-UCC els ofereix, per tal de  mantenir un primer contacte amb els estudiants estrangers dels programes Erasmus+ i SICUE. Des de la Unitat de Programes Internacionals s’espera poder donar continuïtat a aquest nou programa i augmentar l’interès entre el públic internacional en general.