Taquilla d'Amazon instal.lada al vestíbul de l'Edifici F de Miramarges

S'instal·la una taquilla d'autoservei d'Amazon al vestíbul de l'Edifici F

Durant les vacances del mes d’agost es va fer la instal·lació de la taquilla d’autoservei d’Amazon Locker a l’edifici F de Miramarges. Es tracta d'un sistema de recollida de paqueteria que permet rebre les compres fetes a Amazon, de manera còmoda, ràpida i senzilla. Aquesta taquilla la podran utilitzar les persones de la comunitat universitària, PAS, PDI i estudiants, com també els usuaris externs que ho necessitin.

Com funciona?

Quan es fa una compra, cal afegir el Locker a la llibreta d’adreces d’entrega del teu compte (que en aquest cas rep el nom “Amazon Hub Locker – niebla”). Un cop el paquet arriba al Locker, es rep un correu electrònic amb les instruccions i un codi únic que es farà servir per a la recollida.

En el moment de la recollida, cal tenir el mòbil a mà davant de la taquilla amb el correu electrònic per poder anar seguint les indicacions. La taquilla no disposa de pantalla i és per això que per recollir el paquet cal connectar el mòbil amb el Locker a través del Bluetooth.

Quins paquets es poden recollir?

Es podran recollir aquells paquets que els usuaris hagin comprat a Amazon a títol particular i que tinguin les dimensions de 42 x 35 x 32 cm com a màxim, amb un pes inferior als 4,5 kg.

Es podran recollir els paquets durant l'horari en què la Universitat tingui les portes obertes.