Hector Bazán
Irene Perales

Sis esportistes de la UVic-UCC, reconeguts com a millors esportistes universitaris 2023-2024

20.06.2024

L’acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2024, que va tenir lloc el 13 de juny passat, va servir per reconèixer els millors esportistes universitaris en cadascuna de les disciplines. Entre els guardonats, cal destacar la presència de sis esportistes de la UVic-UCC que han excel·lit en les seves respectives disciplines.

Dídac Rodrigo, estudiant de Mestre d’Educació Primària (MEP), va ser reconegut pel seu excel·lent rendiment en futbol sala. Héctor Bazán, estudiant de Fisioteràpia, va destacar en l’escalada en bloc. Irene Perales, estudiant de Ciències de l’Activitat Física i Esport (CAFE), va sobresortir en la lliga de curses populars universitàries. Jèssica Bonet, professora de la FETEP, va ser premiada per la seva actuació en la marató. Lluís Jurada, membre del personal d’administració i serveis de la UVic-UCC, va ser reconegut per la seva excel·lència en pitch & putt. Finalment, Gisela Carrión, estudiant de Fisioteràpia a UManresa, va ser premiada per la seva actuació en la mitja marató i per haver quedat en tercera posició a la lliga de curses populars universitàries.

Aquest reconeixement no només celebra els èxits individuals dels esportistes, sinó que també destaca el paper fonamental de les universitats en la promoció de l’esport i el foment de valors com l’esforç, la dedicació i la superació personal. L’acte va ser una celebració de l’esport universitari català, i una mostra del talent i la passió que els estudiants de les nostres universitats aporten a les diverses disciplines esportives.

La cloenda dels campionats, que va tenir lloc a l’auditori del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), va marcar el final del curs esportiu 2023-2024 i va ser una oportunitat per fer balanç del que ha estat l’esport universitari català durant aquest període. A més del relleu de coordinació, la Universitat Pompeu Fabra ha dirigit els campionats d’aquest curs, una responsabilitat que el curs vinent passarà a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.