Noia amb una tauleta electrònica

S'obren les convocatòries de dos ajuts destinats a projectes docents i de recerca sobre violència de gènere

16.09.2021

Ja estan obertes les convocatòries per optar als ajuts INDOVIG 2021 i el Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere del 2022. Es tracta de dos ajuts enfocats a projectes docents i de recerca sobre la violència de gènere gestionats per la Unitat d'Igualtat de la UVic.

L'INDOVIG 2021 ofereix ajuts a projectes d'innovació en la millora de la qualitat docent en matèria de violència de gènere. La dotació econòmica d'aquesta convocatòria és de gairebé 80.000 euros i cada projecte podrà rebre com a màxim un ajut de 9.000 euros. El termini per presentar els projectes es tanca el 13 d'octubre a les 14:00 h.

Per l'altra banda, l'ajut del Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere del 2022, que l'Institut Català de les Dones assignarà al CIC, està destinat a projectes de recerca així com a activitats acadèmiques o de sensibilització. Cada universitat catalana compta amb aproximadament 10.000 euros per dur a terme els projectes que surtin escollits de la convocatòria. La data límit per a presentar-los és el proper 8 d'octubre.

Aquests ajuts es gestionaran a través de la Unitat d'Igualtat. Per a més informació us hi podeu posar en contacte a través del correu electrònic unitat.igualtat@uvic.cat.