Tallers de matemàtiques per als estudiants que han d'afrontar les PAU

03.06.2021

La UVic, a través de l’Àrea de Màrqueting, ha ofert dos tallers gratuïts de repàs de matemàtiques de cara a la preparació de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que entre aquest dimarts i dimecres han seguit seixanta persones. Aquests cursos, de dues hores de durada i impartits en línia, s’han ofert a totes les persones interessades a estudiar graus a la Universitat coincidint amb la proximitat de les proves de Selectivitat, que tenen lloc la setmana que ve.

En funció dels itineraris de batxillerat seguits per l'alumnat dels tallers, aquest s'ha repartit en una o altra sessió especifica. D'aquesta manera, el taller de matemàtiques aplicades a les ciències socialsva tenir lloc el dimarts 1 de juny i va comptar amb 31 persones, mentre el taller de matemàtiques de ciències, salut o tecnologies, el dimecres dia 2, va comptar amb 29 persones inscrites. "Amb aquests tallers pretenem reforçar les aptituds de l’àmbit de les matemàtiques dels futurs estudiants, fet que també ajuda a donar a conèixer la Universitat i fomenta la matrícula", diu Anna Fàbregas, directora de Màrqueting de la UVic.

Per Fàbregas, en l'organització dels tallers han estat clau la bona experiència de les sessions preparatòries de les PAP de Mestres i també "la predisposició del docent Pau Casañas, que imparteix els cursos" repetint l'aposta que ja es va fer l'any passat. Per tal de complementar la formació dels tallers, el mateix Pau Casañas comparteix amb els inscrits el seu blog personal, on s’hi poden trobar recursos d’aprenentatge de les matemàtiques de tota mena.