Docència

Mercat de Tecnologia d'Osona - 4

Torna el Mercat de Tecnologia d'Osona

05.05.2022

La UVic ha tornat a acollir, aquest dijous al matí, una nova edició del Mercat de Tecnologia d’Osona, organitzat per la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries. Es tracta de l'onzena vegada que es fa aquesta trobada, que l'any passat no es va poder desenvolupar per raó de la covid-19.

Amb un format més reduït que en les edicions anteriors, la FCTE i la FEC, com també personal del Consell Comarcal d’Osona, han impartit tallers als centres escolars que hi han assistit, tant a l’edifici de Torre dels Frares com al de Miramarges. El que no s'ha fet aquest any ha estat la tradicional fira de projectes, en què estudiants de secundària presentaven els seus projectes de recerca. Els tallers estaven dirigits a estudiants d'ESO i batxillerat i abasten àrees tècniques, científiques, d’emprenedoria i de comunicació.