Torna la campanya publicitària de la UVic-UCC a TV3 i Catalunya Ràdio

27.05.2021

Aquest 31 de maig torna la campanya publicitària de la UVic-UCC a TV3 i a Catalunya Ràdio per reforçar totes les accions de captació que s’han portat a terme durant el curs. L’anunci és una adaptació de 20 segons del vídeo del Manifest universitari, amb el qual  “pretenem donar a conèixer la Universitat i els seus trets diferencials a través d’un missatge que apel·la l’emoció”, afirma Anna Fàbregas, directora de l’Àrea de Màrqueting.

La campanya es podrà veure a TV3 i 3/24 en franges de màxima audiència i en els programes com Tot es mou, TN-Matí i TN-Vespre. Pel que fa a Catalunya Ràdio, s'hi passaran 55 falques publicitàries en els programes el Matí de Catalunya Ràdio, Estat de Gràcia, el Búnquer i Generació Digital. També hi haurà un patrocini a Adolescents XL.

Més de 70.500 visualitzacions

A banda de fer evident el model pedagògic de la UVic-UCC, el missatge s’adreça als futurs estudiants apel·lant al seu poder de decidir sobre allò que volen ser. I ho fa a través de valors que, d’una manera àmplia, defineixen els principis de marca de la UVic, com empoderar-se, compartir, avançar, créixer, descobrir, aprendre, equivocar-se, persistir, viure, no tenir por i aconseguir els objectius fixats. El Manifest, que en la seva versió original dura un minut, és una creació produïda i realitzada per la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya sota la direcció d’Eumo-dc i, des que es va estrenar el gener de 2019 ja porta més de 70.500 visualitzacions.

En la producció es van utilitzar una vintena de localitzacions i hi van participar més de 20 actors, tots ells estudiants i antics estudiants que també es van implicar en l’execució de la peça.