Núria Simó protagonitza el primer vídeo del segon cicle de Knowledge Talks

Tornen les Knowledge Talks, càpsules audiovisuals de divulgació científica

11.03.2021

Per explicar i divulgar la recerca i els projectes que es porten a terme a la UVic-UCC de manera fàcil i entenedora, la Unitat de Divulgació Científica torna a engegar una segona sèrie de les Knowledge Talks. A causa de l'actual situació provocada per la covid-19, el projecte de càpsules audiovisuals de divulgació científica Knowledge Talks s’ha hagut d’adaptar i s’han entrevistat directors i directores dels Centres de Recerca i Transferència de Coneixement (CERT) i a PDI vinculats a grups de recerca de la UVic-UCC per què expliquin alguns dels projectes que estan portant a terme a dia d’avui.

En el primer vídeo d’aquesta segona sèrie s'entrevista Núria Simó, doctora en Ciències de l’Educació, investigadora del grup de Recerca Educativa (GREUV) i directora del Centre d’Estudis i Recerca en Educació (CRED) de la UVic-UCC. En aquest vídeo, Núria Simó explica els principals objectius del CRED basats a poder acompanyar escoles i institucions en processos de reflexió i millora, i en la internacionalització de la recerca perquè sigui més àmplia. Concretament parla de les noves línies d’investigació en aprenentatge i educació que ha obert la situació amb la covid-19.

Les següents Knowledge Talks que es publicaran tindran com a protagonistes Marc Ordeix, coordinador del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis (CERM) i codirector de la Càtedra interuniversitària de l'Aigua, Natura i Benestar de la UVic-UCC/UdG; Marta Otero, coordinadora del grup de recerca Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab); Arnau Amat, investigador del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI), i Malu Calle, coordinadora del grup de recerca Bioinformàtica i Estadística Mèdica (BEM).

Els vídeos estan subtitulats en català, castellà i anglès.

Dues sèries de Knowledge Talks

Les Knowledge Talks formen part del programa “UDivulga.Ciència i Societat”, programa que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación. La primera sèrie consta de sis càpsules audiovisuals (FCT-18-13068) que es van publicar fins al mes de desembre de 2020, i la segona sèrie consta de cinc càpsules (FCT-19-14267) que es publicaran entre març i maig de 2021 al canal de Youtube de la UVic-UCC i al blog UDivulga.