Col·lectiu Urban Sketchers d’Osona

Trenta persones es reuneixen a Casa de Convalescència per dibuixar-ne els espais

04.07.2024

Trenta persones van dibuixar el Claustre de Casa de Convalescència i el Paranimf de la UVic-UCC en una trobada de sketchers organitzada per la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu i el Col·lectiu Urban Sketchers d’Osona.

El dissabte 29 de juny es va dur a terme aquesta trobada de persones que practiquen l’sketchcrawl, maratons de dibuix que se solen centrar a plasmar elements del paisatge urbà. A Catalunya n'hi ha molts nuclis, especialment en ciutats com Barcelona, Girona, Terrassa i Vic. Des del 2010 el Col·lectiu Urban Sketchers d’Osona es troba per dibuixar in situ diferents racons de la comarca, però també diferents indrets del territori.

La trobada de skretchcrawl forma part de les activitats organitzades en el marc de la Universitat d’Estiu de la UVic-UCC, que es poden consultar a través d’aquest enllaç