Cartell de la Setmana de la mobilitat a la UVic

Tret de sortida a l’ús d’e-patinets i e-bicicletes per al personal treballador

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat a la UVic, s’inicia la 2a fase del projecte e-mobilitat de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals: posar a disposició del personal treballador patinets i bicicletes (ambdós elèctrics) per a desplaçaments corporatius de micromobilitat. “L’objectiu d’aquesta fase és potenciar una mobilitat més sostenible entre els diferents edificis del Campus Vic” diu Arnau Bardolet, director de l’Àrea, “i donar resposta a les noves necessitats de mobilitat que acompanyen el creixement del Campus ciutat”.

La flota total és de cinc patinets elèctrics i cinc bicicletes elèctriques, tot i que primer es posen a disposició les e-bicicletes i, pròximament, els e-patinets. S’han instal·lat pàrquings segurs, i la gestió de la reserva i obertura i tancament de cada vehicle es fa a través de l’aplicació de Som Mobilitat, amb la qual ja es gestionen els quatre vehicles elèctrics compartits. A més, també s’han instal·lat aparcaments segurs per a bicicletes particulars del personal treballador (un box) i aparcaments segurs per a patinets particulars de qualsevol membre de la comunitat universitària. En les pròximes fases del projecte, s’aniran implantant a la resta d’edificis.

Setmana Europea de la Mobilitat 2022

Per celebrar la Setmana Europea de la Mobilitat 2022, i donar a conèixer tots els nous elements d’e-mobilitat, s’han programat diversos tallers sobre com aprendre a reparar una bicicleta (amb les eines de la bike tool de l’espai e-mobilitat del pati de Miramarges), com funcionen els e-patinets i les e-bicicletes, i també com funcionen els vehicles elèctrics de Som Mobilitat, a disposició del personal treballador per a desplaçaments corporatius de macromobilitat. Per a més informació i inscripcions als tallers, cal anar a l'enllaç següent: https://bit.ly/3BEfYc4

Repte: mou-te de manera sostenible i aconseguim ser a la primera posició!

A través del repte que ens proposen Ciclogreen, des del 16 de setembre i fins al 31 d’octubre, competirem amb altres universitats per ser la que es mou de manera més sostenible. Només s’ha de descarregar l’app de Ciclogreen, clicar l’opció “registra’t amb la teva empresa” i introduir el codi “uvicwin”. Objectiu: ser la universitat catalana que es mou de manera més sostenible!