Trobada amb l’Ajuntament de Vic per fer que els estudiants de la UVic coneguin la ciutat

04.03.2021

Amb l’objectiu que els estudiants de la UVic coneguin la ciutat, la seva historia i totes les prestacions que els pot oferir, dilluns passat hi va haver una reunió de la coordinadora de Desenvolupament de Polítiques Corporatives, Meritxell Borràs; la directora de l’UHub - Servei a la Comunitat Universitària, Montse Simon, i la responsable de l’Oficina de Gestió Cultural, Roser Silva, amb la responsable del projecte Vicpuntzero de l’Ajuntament de Vic, Anna Pujol.

L’objectiu és crear nous vincles entre la Universitat i l’Oficina de Turisme de l’Ajuntament de Vic aprofitant la posada en marxa del projecte Vicpuntzero, un equipament cultural i turístic que explica els 2.000 anys d’història de Vic.

Vicpuntzero és una gran actuació arquitectònica i museogràfica en el lloc on va néixer la ciutat d'Ausa i punt de partida de la ciutat actual. Engloba tot el llegat històric format pel temple romà i el conjunt de l’església de la Pietat, que es convertirà definitivament en un nou espai obert a la ciutat i el turisme.

Les línies de treball entre Universitat i Ciutat que es van consensuar a la reunió són aprofitar les oportunitats docents que pot donar aquest projecte i donar-lo a conèixer als estudiants nouvinguts a la ciutat.