Seminari virtual

Trobada virtual entre el Multimedia Signal Processing Laboratory (MMSP) i el grup de Processament de Dades i Senyals (TDS)

17.05.2021

Divendres passat es va organitzar una trobada virtual conjunta entre investigadors i estudiants de doctorat del grup de recerca Tractament de Dades i Senyals i del Multimedia Signal Processing Laboratory de la Università degli Studi di Milano-Bicocca (Itàlia).

La trobada va servir per presentar les línies de recerca dels dos grups i compartir les investigacions que els diferents estudiants de doctorat i postdocs duen a terme.

En la trobada van intervenir-hi la Dra. Francesca Gasparini i el Dr. Jordi Solé, coordinadors dels grups, per presentar les línies de recerca respectives. Per la seva banda, els estudiants de doctorat i postdocs van presentar els seus treballs: "EEG signals and misogyny detection", a càrrec d'Aurora Saibene (MMSP); "Machine learning & deep learning as a tool for capture the failure patterns in wind turbines", a càrrec d'Alejandro Blanco (TDS); "Developing a ML predictive model of psychotherapy outcome based on symptomatology and physiological data for treatment response and monitoring", de Chiara Capra (TDS); "Affective state analysis in heterogeneous situations and subjects using physiological responses", a càrrec d'Alessandra Grossi (MMSP), i "Modeling Affective Agents: from physiological responses to emotional categorization", a càrrec de Marta Giltri (MMSP).

A partir d'aquí es pretén estendre la col·laboració entre els dos grups impulsant projectes conjunts de recerca i explorant possibles intercanvis dins del marc d'estades Erasmus.