Docència

Un centenar de persones a la JPO d’Enginyeria en Automoció a Granollers

Un centenar de persones coneixen el grau en Enginyeria de l'Automoció en les portes obertes de la seu de Granollers

02.06.2021

Prop d'un centenar de persones van passar per la Jornada de Portes Obertes presencial del grau en Enginyeria de l'Automoció de la UVic, que va tenir lloc divendres passast a la seu de Granollers. Les persones interessades en aquest àmbit d’especialització van poder conèixer de prop les instal·lacions on s'imparteix el grau a l'edifici de Can Muntanyola.

Les visites, entre les 16 i les 18h, es van fer en tres franges diferents i van tenir una hora de durada cadascuna. Els mateixos estudiants del grau van mostrar les instal·lacions als visitants, especialment el laboratori i taller d’automoció i les aules docents, i també se'ls van donar a conèixer els projectes de futur, pel que fa a les equipaments. El coordinador del grau i diferents professors també van participar en la jornada, fent assessorament i atenció personalitzada i donant informació sobre accés, preinscripció, beques o allotjament, entre altres.

Sessió informativa sobre beques

També divendres passat, l'Àrea de Màrqueting i l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic van organitzar una sessió informativa virtual sobre el programa de beques, premis i ajuts que la UVic ofereix als seus estudiants. En total, més de cent persones van assistir a la sesió, que ja s'havia desenvolupat el curs passat però només en format d'atenció personalitzada. Enguany s'ha optat per fer una sessió grupal amb un torn on cadascú pot compartir i trobar resposta als dubtes que tingui.

Aquesta xerrada informativa se suma al cicle de sessions d’orientació virtuals que s’han anat planificant cada mes des que va començar l’any 2021. Algunes d’aquestes han estat de caràcter més generalista i s'hi ha parlat de tota l’oferta acadèmica de la UVic. Però d’altres han estat més específiques en funció del públic a qui anaven dirigides. S’han fet sessions exclusives del grau en Medicina, dels cicles formatius de grau superior del Campus Professional, dels graus de l'àmbit de la salut en format semipresencial i, per últim, sessions informatives dirigides especialment a familiars, tutors o orientadors en general. Gràcies a aquesta oferta periòdica de sessions virtuals, prop de 500 persones hauran pogut conèixer la universitat des de casa.