Un equip de la UVic participarà aquest cap de setmana a l’Oncotrail

30.09.2021

Amb el nom de #UVicFuckCancer, un equip de la UVic participarà per primera vegada a la cursa Oncotrail, que se celebrarà el pròxim 2 d’octubre a Palafrugell. La competició, de 100 quilòmetres, està organitzada per la Fundació Oncolliga de Girona i combina activitat física i solidaritat, ja que el seu objectiu final és recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer.

La iniciativa de participar-hi ha sorgit d’un grup transversal de treballadors i treballadores de diferents àrees i serveis de la Universitat, tot i que està obert a qualsevol persona de la comunitat universitària. En total vuit persones correran i caminaran a la cursa. Es tracta de Cristina Font, Mercè Prat, Núria Pou, Laia Capdevila, Marta Guimerà, Javier Chacón, Dani Martinez i Ramon Verdaguer, que faran relleus, però sempre tindran quatre membres del grup en cursa. L’equip el completen Elisabet Fernandez, Alícia López, Dolors Muñoz, Montse Romero i Marta Riera en l’apartat logístic, Edu Minobes com a fisioterapeuta i Maria Carme Comas, Eudald Sellarès i Montse Vivas com a col·laboradors.

Per participar en l'Oncotrail cada equip ha de fer un donatiu econòmic a la Fundació Oncolliga Girona d’un import mínim de 1.000 euros. L'equip de la UVic hi aportarà 1360 euros que s’han recaptat a partir de la col·laboració de  La Facultat de Medicina de la UVic-UCC, l'Àrea de Màrqueting, el Servei d'Esports de la UVic i la venda de Merchandising de l’equip. La botiga Esports Estel hi ha col.laborat facilitant les equipacions. La UVic ha col·laborat pagant les inscripcions dels participants i EUMO Gràfic hi ha participat amb el disseny del logotip de #UVicFuckCancer.