Docència

Salua Babeli Waez, de Bau

Una estudiant de BAU obté la Beca Santander Equality

24.11.2022

Una estudiant del grau en Disseny de la UVic-UCC imparit al centre adscrit BAU, Centre Universitari d’Arts i Disseny, ha obtingut la beca Santander Equality. El Banc Santander atorga un total de dues beques Equality per curs a dones que estiguin cursant graus universitaris. A la convocatòria s’hi poden presentar estudiants de 25 universitats de tot l’Estat.

L’estudiant de BAU que ha rebut la beca ha estat Salua Babeli Waez, a qui se li va notificar la setmana passada que l’havia obtingut. Sobre l’ajuda, explica: “Estic molt agraïda i tinc moltes ganes de continuar estudiant i aprenent cada dia una miqueta més”, i afegeix que “per mi serà una gran ajuda, i em fa sentir que les persones, quan lluitem, ho acabem aconseguint”.

La Beca Santander Equality té com a objectiu facilitar els estudis de grau i és un ajut que està dirigit a dones que cursen el segon any d’un grau universitari en una universitat espanyola adherida a la CRUE. També són requisits per optar-hi, haver rebut la beca de matrícula del Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP) l’any anterior i tenir un bon expedient acadèmic. En total, a cada estudiant s’atorguen dues beques de 5.000 euros anuals durant el segon i tercer curs del grau. Les universitats participants han d’escollir una candidata i comunicar-la a Santander. Aquesta candidata preseleccionada entra en un sorteig davant de notari per a l’assignació de les beques. Enguany hi ha hagut un total de 25 universitats participants.