Internacional

Una quarantena d’estudiants internacionals participen en el programa Study Abroad “Business, Design & Innovation” malgrat les limitacions de mobilitat

02.02.2021

La setmana passada va començar una nova edició del programa Study Abroad “Business, Design & Innovation” que la UVic-UCC imparteix des de fa cinc anys al Centre Universitari de Disseny de Barcelona (BAU). Quaranta-tres estudiants, enguany provinents majoritàriament de la EM Normandie Business School, a França, participen en aquest programa, i quatre estudiants d’aquesta mateixa institució s’han matriculat aquest quadrimestre a Vic, on cursen assignatures del grau d’Administració i Direcció d’Empreses que imparteix la Facultat d’Empresa i Comunicació.

Des de la Unitat de Programes Internacionals s’ha elaborat un pla de contingència i un protocol de mesures de seguretat per tal de garantir la seguretat de l’alumnat i el professorat, i fer possible que el programa continuï sent una realitat i pugui mantenir la qualitat que li reconeixen les universitats estrangeres.

Durant els cursos anteriors, el programa “Business, Design & Innovation” ha suscitat molt d’interès entre estudiants nord-americans, i de fet en totes les edicions anteriors entre el 80% i 90% dels participants procedien dels Estats Units. Aquest semestre, degut a la situació global actual que s’està vivint, els estudiants són tots europeus. Malgrat això, s’ha pogut constatar que el programa genera interès entre el públic internacional en general, i l’arribada de quaranta-tres estudiants ha demostrat el potencial d’atracció internacional que tenen els estudis d’empresa de la UVic-UCC.