Reunió en línia

Unes 150 persones participen en la sessió d’orientació “Preinscripció en directe” de la UVic

La UVic va organitzar una sessió d’orientació universitària anomenada “Preinscripció en directe” aquest dilluns, a les 5 de la tarda. L’objectiu era fer una preinscripció en directe i resoldre tots els dubtes sobre la preinscripció, la documentació acreditativa i l’ordre de preferències. En total, 45 assistents van entrar a les dues sales de zoom, una en català i l’altra en castellà. La participació va ser molt activa tant per part dels futurs estudiants com d'alguns pares.

D’altra banda, el dijous 16 de juny es va organitzar la sessió en francès, en què es van connectar més de 100 persones. Les consultes dels estudiants van tenir relació amb la documentació necessària per accedir a la universitat i al procediment per fer tots els tràmits de preinscripció.