Berta Vila, Ana Juliá, Josep Eladi Baños i Silvia Dubovoy
Berta Vila, Ana Juliá, Josep Eladi Baños
Signatura conveni UVic-UCC, CCE Montessori-Pala, Instituto Montessori San Diego

UVic, Institut Montessori de San Diego i CCE Montessori Palau renoven el conveni de col·laboració

23.06.2021

Ahir va tenir lloc l’acte de signatura del conveni a tres bandes entre la UVic-UCC, el Complex Cultural Esportiu Montessori-Palau i l’Institut Montessori de San Diego, que renova l’acord subscrit l’any 2010. L’acte va comptar amb la presència del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, d'Ana Juliá en representació del CCE Montessori-Palau, de la coordinadora del Màster en Pedagogia Montessori de la UVic, Berta Vila, i de la directora de l’Institut Montessori de San Diego, Sílvia Dubovoy, que ho va fer per via telemàtica.

L’objectiu del conveni és actualitzar l’acord de col·laboració per tal que doni resposta a les necessitats sorgides en els darrers anys, en relació a la implementació del Màster Universitari en Pedagogia Montessori i l’organització de pràctiques externes dels estudiants de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes matriculats a aquest màster, en centres que depen del CCE Montessori-Palau. El rector va posar en valor aquesta aliança “ja que es constata una demanda creixent de docents que volen conèixer la metodologia didàctica fonamentada en la pedagogia Montessori”. Berta Vila va afegir que “és una oportunitat poder col·laborar amb institucions que estan en contacte amb nens, d’aquesta manera totes les parts aporten valor al projecte”, mentre que Ana Juliá, va destacar “la importància de donar suport a la formació del professorat ja que, si no, el procés educatiu s’estanca”. Des de San Diego, Silvia Dubovoy va agrair la confiança dels centres i es va mostrar molts satisfeta pels resultats obtinguts fins ara.