Estudi d'UVicRàdio

UVicRàdio estrena un nou pòdcast que analitzarà les repercussions reals de certs esdeveniments

19.01.2023

El pròxim dilluns 23 de gener, la UVicRàdio estrena programa La Lletra Menuda, un nou pòdcast impulsat per la ràdio universitària amb l’expert i professor d’economia de la Facultat d'Empresa i Comunicació Enric Casulleras. El nou espai radiofònic partirà de fets i notícies d’actualitat, i analitzarà les repercussions reals de certs esdeveniments en la nostra vida quotidiana, més enllà dels titulars mediàtics.

Amb una durada de deu minuts de mitjana, que s’ampliaran amb entrevistes i noves seccions, i una periodicitat quinzenal, el programa busca tractar temes diversos de diferents àmbits. En aquest sentit, Casulleras explica que “la preocupació per l’emergència climàtica i la crisi energètica serà molt present en les anàlisis, que s’abordaran des d’una visió global, que inclourà la perspectiva econòmica, política, química i termodinàmica, però volem parlar de molts altres temes, com arts, música i literatura, que també hi tindran cabuda”.

El projecte preveu la incorporació d’altres docents i investigadors de la UVic en la realització del pòdcast, ja que “el principal actiu de la universitat són les persones que en formen part i val la pena aprofitar aquest coneixement i divulgar-lo, complint així un dels objectius socials de la institució”, detalla Enric Casulleras. També s’espera que pel programa passin personatges rellevants que visitin la UVic amb motiu de diferents esdeveniments.

Els primers capítols del programa se centraran en un dels debats més actuals del moment: la petjada ecològica del capitalisme i la transició energètica. Entre els convidats externs, hi haurà personalitats de diversos àmbits. El primer serà el polític i economista Ramon Tremosa, exconseller d'Economia i Coneixement i diputat del Parlament català.

El pròxim dilluns, ja es podrà trobar el primer capítol de La Lletra Menuda al web d’UVicRàdio.