Recerca

Cartell Jornades MMP on line

Vanesa Amat a la III Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de Literatura i Educació

09.12.2020
Recerca

La professora de la FETCH i investigadora del GRELL, Vanesa Amat, va participar a la III Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de Literatura i Educació, que aquest any es dedicava a la poesia a l’Educació Infantil i Primària, amb la ponència “Poesia, joc i infància. Reflexions i propostes”. També va formar part de la taula rodona de tancament de la Jornada, moderada per M. Àngels Verdaguer (FETCH), que va comptar amb la professora Mariona Masgrau de la Universitat de Girona i els professors Enric Falguera i Moisés Selfa de la Universitat de Lleida.

La jornada d’enguany, que es va dur a terme del 26 al 28 de novembre en línia, va ser organitzada per la Fundació Miquel Martí i Pol, la Universitat de Lleida i l’Institut d’Estudis Ilerdencs i va donar eines i recursos a professionals i estudiants en l’àmbit de la literatura, la cultura i l’educació per fomentar el plaer de llegir i escriure poesia dins i fora dels centres escolars.